Постачання природного газу

ТОВ «ІНТЕРБІС» – компанія, що пропонує перелік послуг, пов’язаних із забезпеченням споживачів України обсягами природного газу.

Природний газ широко застосовується в якості пального, один з кращих видів палива для побутових і промислових потреб.

ТОВ «ІНТЕРБІС» здійснює постачання природного газу кінцевим споживачам, які не є побутовими. Ми працюємо з юридичними та фізичними особами-підприємцями, які займаються власною професійною та/або комерційною діяльністю й використовують природний газ для власних потреб або в якості сировини. Серед споживачів наразі є представники різних галузей економіки України, які працюють в різних її областях.

ТОВ «ІНТЕРБІС» є надійним партнером та постачальником природного газу для провідних промислових, державних та соціальних підприємств України. Ми забезпечуємо високу якість виконання умов договору, регулярні поставки та ефективну взаємодію з контрагентами.

Якщо Ви бажаєте отримати індивідуальну консультацію з питань постачання природного газу, просимо звертатися до нас зручним для Вас способом. Контактну інформацію Ви можете знайти у розділі “Контакти”

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ПОСТАЧАННЯ

  • Правові засади функціонування ринку природного газу України визначає Закон України «Про ринок природного газу». Взаємовідносини між постачальником та споживачем регулюються «Правилами постачання природного газу» (далі – Правила) та договору постачання природного газу.
  • Для отримання послуги постачання природного газу споживач має укласти договір з Оператором ГРМ (якщо його об’єкт приєднаний до газорозподільної системи) чи оператором ГТС.
  • Постачання природного газу здійснюється на підставі договору постачання за цінами, що вільно встановлюються між постачальником та споживачем, крім випадків, передбачених Законом України «Про ринок природного газу».
  • Постачання природного газу споживачу здійснюється на підставі договору постачання природного газу між постачальником та споживачем, який укладається відповідно до вимог Правил. Договір

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МІНІМАЛЬНИХ СТАНДАРТІВ ТА ВИМОГ ДО ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ПРИ НАДАННІ ПОСЛУГ ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ

СПОСІБ ТА УМОВИ ОПЛАТИ ЗА ПРИРОДНИЙ ГАЗ:

  • Розрахунок за постачання газу здійснюється покупцем виключно грошовими коштами в національній валюті України (гривнях) шляхом їх перерахування на поточний рахунок продавця. Порядок проведення розрахунків за постачання газу визначається сторонами у Договорі та Додаткових угодах до нього.
  • У випадку, якщо день оплати, встановлений Договором, припадає на небанківський день, покупець здійснює відповідну оплату не пізніше останнього банківського дня, що передує обумовленому терміну оплати. За погодженням сторін покупець може здійснювати попередню оплату продавцю за газ.
  • Сторони мають право встановити інший порядок розрахунків (з використанням договорів поруки, акредитивів, тощо).

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТА СПОЖИВАЧА

Взаємні права та обов’язки Споживача та Постачальника визначаються укладеним договором постачання природного газу, Правилами постачання природного газу , Кодексом  газорозподільних систем. До взаємовідносин сторін застосовуються відповідні положення Цивільного та Господарського кодексів України.


Постачальник має право:

  • укласти договір постачання природного газу з будь-яким споживачем та за відсутності простроченої заборгованості споживача за природний газ перед діючим постачальником поставити природний газ споживачу в періоді, наступному після періоду постачання природного газу діючим постачальником;
  • отримувати від споживача своєчасну оплату за природний газ відповідно до умов договору;
  • на безперешкодний доступ (за пред’явленням службового посвідчення) до комерційних вузлів обліку природного газу, що встановлені на об’єктах газоспоживання споживача, для звірки даних фактичного споживання природного газу;
  • на повну і достовірну інформацію від споживача, з яким укладено договір, щодо режимів споживання природного газу;
  • на ініціювання процедури припинення (обмеження) постачання природного газу споживачу згідно з умовами договору на постачання природного газу та відповідно до вимог цих Правил;
  • на захист своїх інтересів (в тому числі в судовому порядку) в разі порушення споживачем умов Договору постачання природного газу та/або Правил постачання природного газу, Кодексу ГРМ.


Постачальник зобов’язаний:

  • забезпечувати постачання природного газу на умовах та в обсягах, визначених договором на постачання природного газу, за умови дотримання споживачем дисципліни відбору природного газу та розрахунків за нього;
  • забезпечувати подання всіх необхідних документів для підтвердження Оператором ГТС необхідного споживачу обсягу природного газу за умови, що споживач виконав власні обов’язки перед постачальником, для замовлення необхідного споживачу обсягу природного газу;
  • в установленому порядку розглядати запити споживачів щодо діяльності, пов’язаної з постачанням природного газу;
  • своєчасно надавати споживачу достовірну інформацію;
  • своєчасно повідомляти споживача, якщо постачальник перебуває у процесі ліквідації, або визнання банкрутом, або постачальник проходить по процедурі призупинення/анулювання ліцензії на постачання природного газу, або його ліцензію на провадження діяльності з постачання природного газу анульовано, або її дію зупинено та про відсутність ресурсу природного газу;
  • дотримуватися мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів природного газу;
  • виконувати інші обов’язки, передбачені договором, Правилами та чинним законодавством.


Споживач зобов’язаний:

  • дотримуватись вимог Правил постачання природного газу та умов договору постачання;
  • забезпечувати дотримання дисципліни відбору (споживання) природного газу в обсягах та на умовах, визначених договорами;
  • своєчасно та в повному обсязі сплачувати за поставлений природний газ на умовах, визначених договорами;
  • здійснювати комплекс заходів, спрямованих на запобігання виникненню загрози життю або травматизму, пошкодженню обладнання та продукції, негативних екологічних наслідків тощо в разі отримання повідомлення про припинення (обмеження) постачання (розподілу/транспортування) природного газу;
  • забезпечувати допуск представників постачальника за пред’явленням службового посвідчення на територію власних об’єктів для звірки даних фактичного споживання природного газу;
  • самостійно обмежувати (припиняти) споживання природного газу у випадках порушення строків оплати за договором на постачання природного газу;
  • відсутності або недостатності підтвердженого обсягу природного газу, виділеного споживачу;
  • перевитрат добової норми та/або місячного підтвердженого обсягу природного газу без узгодження з постачальником;
  • відсутності укладеного договору постачання природного газу;
  • інших випадках, передбачених цими Правилами та чинним законодавством.


Споживач має право:

  • на отримання природного газу в обсягах, визначених договором постачання природного газу, за умови дотримання його умов;
  • на одночасне укладення декількох договорів постачання природного газу, якщо його річний обсяг споживання природного газу перевищує 30 млн куб. метрів;
  • на безкоштовне отримання інформації щодо цін постачальника на природний газ та порядку оплати;
  • самостійно припиняти (обмежувати) відбір природного газу для власних потреб з дотриманням вимог чинного законодавства, про що повинен письмово повідомляти всіх суб’єктів ринку природного газу, з якими укладено відповідні договори;
  • вимагати поновлення постачання природного газу в установленому порядку після усунення порушень і компенсації оплати послуг за відключення та підключення, якщо припинення газопостачання відбулося без розірвання договору постачання природного газу;
  • на зміну постачальника у встановленому Правилами порядку.

ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ І ТОЧКИ КОНТАКТУ ДЛЯ ПОБУТОВИХ СПОЖИВАЧІВ

    Всі спори між Постачальником і Споживачем вирішуються шляхом досудового врегулювання у швидкий, прозорий і справедливий спосіб. Постачальник розглядає  письмові та/або отримані на електронну адресу Постачальника звернення Споживачів і протягом місяця повідомляє про результати письмово та/або електронною поштою. Постачальник розглядає усні звернення Споживачів, отримані працівниками Постачальника за контактними телефонами та безпосередньо від Споживачів та вживає відповідних заходів до надання максимально швидкої, об’єктивної та вичерпної відповіді у спосіб, яким отримано звернення.
     
  У разі недосягнення між Постачальником і Споживачем згоди спірні питання вирішуються у встановленому чинним законодавством порядку, у тому числі в судовому порядку.



Інформація пропрацівників Постачальника, відповідальних за розв’язання спорів із споживачами: генеральний директор Подоляк Віктор Михайлович

Точки контакту, режим роботи, телефони та електронна пошта:

01010, м. Київ, вул. Омеляновича- Павленка, 4/6, 12 поверх

33003, м. Рівне, вул. Гагаріна, буд.39, поверх 2

Режим роботи:

Понеділок – П’ятниця з 9:00 до 18:00,
вихідні:
субота та неділя

Телефони : (044) 280-98-97, (0362) 63-39-86

E-mail: office-interbis@i.ua